söndag 11 september 2011

Nuorisoseuran talolla På ungdomslokalen

Minulta kuusi taulua, seitsemän kuvaa osallistuvat näyttelyyn Mina händers verk, joka on järjestetty esittelytilaisuudeksi  seudun käsityöläisille ja tauluntekijöille. Olen siitä kertonut toisaalla blogissani :
Från mig deltar sex tavlor eller sju bilder i utställningen Mina händers verk, som är ordnad som presentation för hantverkare och tavelmakare i bygden. Jag har berättat mera om den på min blogg:
http://sirkansivut.blogspot.com

12 kommentarer:

  1. Sinä olet hyvä vartalomaalaaja. Kuva on sivusta hiukan vaikea katsella mutta kivat työt.

    SvaraRadera
  2. Kiitos, olen ollut erittäin kiinnostunut ihmisten piirtämisestä ja maalaamisesta.

    SvaraRadera
  3. Kiitos, kiitos, Riitta Sinikka!

    SvaraRadera
  4. Onnea näyttelylle, hienoja töitä..... ihmiset kiinnostavat myös minua. Olen juuri aloittanut kuvanveistotunnit, saapa nähdä mitä siitä tulee!
    Elävä malli koko ajan , en vielä ole paljon piirtämistä pitemmälle päässyt...... Yritän päivittää blogiani kun jotain saan aikaan!

    SvaraRadera
  5. Kiitos, Ritva! Jännittävää aloittaa kuvanveistotunnit! Täällä tuskin sellaista mahdollisuutta onkaan, keramiikka on lähintä, mitä ajatella saattaa siinä yhteydessä. Siitä onkin kauan, kun olet päivittänyt blogiasi, olen kaipaillut, mutta onneksi ei ole mitään pakkoa kirjoitella, jos ei siltä tunnu. Hyvää kuvanveistofiilistä!

    SvaraRadera
  6. Jo minä teitä ihailen jotka henkilökuvia saatte aikaan.Itse niin tökerö sellaisessa. Muutkin työsi aivan ihania!

    SvaraRadera
  7. Kiitokset SinikkaHelena kommentistasi! Kai se on vain kiinni siitä, mistä kukin on kiinnostunut. Olen iloinen, jos työni muita viehättävät:)

    SvaraRadera
  8. Olisipa mielenkiintoista käydä jossain näyttelyssäsi. Hyvää syksyn alkua! Blogissani on Sinulle jotain.

    Äsken yritin mennä toiseen blogiisi, siihen Sirkan Blogiin ja tuli varoitus haittaohjelmasta.

    SvaraRadera
  9. Tervetuloa vaan joskus! Olisikin ihanaa tavata blogiystäviä luonnossa! Kiitos, Marleena, siitä, mitä blogissasi on minulle varattuna, siis ystävän tunnus! Menen sen sieltä nappaamaan blogiini kiitoksin! (Tulee paljon huutomerkkejä nyt tekstiin!)
    Valitan tuota haittaohjelmavaroitusta, en itsekään päässyt eilen blogiini. Varoitus johtui siitä, että eräällä oman lukijalistani blogilla oli ongelmia ja jouduin valitettavasti (toistaiseksi) poistamaan sen blogin lukijalistaltani päästäkseni blogiini. Nyt pitäisi taas kaiken olla ok.

    SvaraRadera
  10. Blogissani on ruusulähetys tälle blogillesi!

    SvaraRadera
  11. Kiitos, Marleena, kauniista ruusuista!

    SvaraRadera